poniedziałek, 25 marca 2013

Bralety

Tak sobie teraz siedzimy i przynudzamy , przeszukując cały internet znalazłam BRALETY <3 / J.

Hit czy kit ?
Dla mnie jaknajbardziej hit ! Wprost idealny na okres wiosna-lato .





Idealnie pasuje do spódnicy z wysokim stanem !
Można nosić go na sposób dziewczęcy ale tez bardziej sportowy :)
__________________








No więc tak , mówiłyśmy już że będziemy pisać o naszej diecie , a ona polega na tym żeby dużo ćwiczyć choć znając nas to wątpie czy to wypali haha . Miałyśmy zacząć na wakacjach , ale już sobie zaczynamy biegać choć ta cholerna zima nam w tym przeszkadza . Robimy brzuszki J rekord to jak na razie 100 , a mój 90 bo mi się to znudziło haha .Miałyśmy też się zdrowo odżywiać , ale z tym to wychodzi jeszcze gorzej , bo obydwie lubimy tuńczykaa *.* i zjeść przy dobrym horrorze popcorn i do tego cola . Ale nigdy nie oglądajcie " The ring " z jakąś wariatką , w naszej przyjaźni to ja jestem ta walnięta-W , ale ona też ma fazy .   POLECAM FRUGO Z BITĄ ŚMIETANĄ! <3 /J.
Może wy znacie jakieś fajne ćwiczenia ? Piszcie w komentarzach !! ;**
Macie jakieś problemy ? Pisać do nas na email podany w opisie ! Z chęcią pomożemy/ J & W 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz