środa, 27 marca 2013

Mniam

Ooo ! <3



 To że jestem na diecie to nie znaczy , że nie mogę tego zjeść <3




To ,że wybaczyłam nie znaczy , ze zapomniałam .

           
         

Dzięki tobie J przestałam się zakochiwać w tych którzy na to nie zasługiwali . Nawet wtedy , gdy przeklinałam świat ty byłaś zawsze ze mną , żeby trafić na kogoś takiego jak ty to trzeba mieć wielkie szczęście , a przy tym trochę zrujnowaną psychikę.Jeśli macie jakieś problemy , rodzina , przyjaciele , ty sam - pisz do nas . | W & J <3

Takk teraz jestem u J oglądamy paranormal activityy , nigdy tego nie róbcie . Ja jak są straszne momenty to patrze przez ręke , a J łapie mnie za kostę , hahaha . powiem szczerze że jesteśmy porąbane , ale zobaczycie ja ją będe budzić w nocy i ona juz też to wie ;) Chyba jutro zrobimy sb seszynn . J mówi że nie polaca oglądania tego filmu z kimś takim jak ja ;c haha ;* . Bójcie się , bo J ma nóż i próbuje przeciąć pomarańczę ;) | W 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz