poniedziałek, 25 marca 2013

Nadal modne ? Piszcie !

  Neonowe vansy *-*





Galaxy :)
  



Dziejszy dzień dość udany. Cały spędzony w łóżku :3 Zajadająć się nutellą ! /J.
''Każdy ma problemy , ale nie każdy ma osoby które im z nimi pomagają'' <3
Macie jakieś problemy ? Nie wiecie co robić ? Piszcie - schoollovestyle@onet.pl
______________________________________________________________________


Myślałam ,że dobrze postąpiłam , a jednak zraniłam wiele osób ..Ale ukrywając prawdę nie była szczera z nikim , nawet ze sobą.Teraz wszyscy twierdzą ,że jestem okropna i bez uczuć , ale w końcu bez powodu się taka nie stałam ! /J.

Ten wpis dedykuje osobie która zawsze przy mnie jest , jeszcze nigdy się odemnie nie odwróciła ! <3 Kocham cię , jesteś najwspanialszą przyjaciółką na świecie ! Moim marzeniem było założyć tego bloga , a ty pomagasz mi z tym , prowadzisz go ze mną , chciałabym ,żeby ktoś to czytał .. Zraniłam już wiele osób , i myślę ,że strworzenie tego bloga to coś w rodzaju zapłaty za to co zrobiłam ..Przynajmniej mogę pomóc wam z waszymi problemami , więc piszcie , dosłownie o wszystkim nawet jakiś ''głupich'' sprawach bo jeśli coś was gnębi nie wolno tego trzymać w sobie ! <3  / J.

2 komentarze:

  1. Świetne vansy i legginsy *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię legginsów galaxy ... ;/ ale buty są świetne! ten kolor taki, taki oślepiający ... super ;D

    OdpowiedzUsuń