poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Bo uśmiech to podstawa ! ♥



Jebać księcia ! Lepiej być ambitną księżniczką :D



 Tak, to ja jestem tą sentymentalną idiotką, która oddałaby miliony za Twój uśmiech.


Prawdziwy przyjaciel to ten, który dobrze o mnie mówi za moimi plecami.


 Nie znasz mnie tak na prawdę, ale nie martw sie. Wszystkiego dowiesz się od ludzi, którzy nawet ze mną nie rozmawiali..



.Bo widzisz, prawdziwa przyjaźń nie kończy się nigdy. Nic nie jest w stanie jej zachwiać - żadne kłótnie, wątpliwości czy inne problemy. Nawet odległość nie może być przyczyną do jej zerwania. Kilometry nie są dobrą wymówką do zakończenia znajomości. Bo gdy nie zależy Ci na kimś, starasz się, niezależnie od tego, co Was dzieli. Najważniejsze jest to, co Was łączy.. 


 Boska stylówka ! <3 Podoba się ? ;3


Te bralety co chwile mnie zachwycają *-*


~J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz