poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Jedno spojrzenie - szczęście na cały dzień ♥



Są minuty, w których przeżywamy więcej, niż przez całe lata





Widziałam cię raz w życiu , jedno spojrzenie wystarczyło żebym się w tobie zakochała .. szkoda że nie wiem gdzie jesteś ani jak mogę zobaczyć cię po raz kolejny .. <3



chciałabym znaleźć w życiu coś , co było by na pewno ..


Jak tak na Ciebie patrzę, to aż szkoda mi czasu na mruganie.



Nie naśladuj kogoś kim nigdy nie będziesz, bo nawet nie wiesz jak kretyńsko wyglądasz.


Uwielbiam to uczucie gdy zbliżają się weekendy . I ta świadomość , że ten czas spędzam z Tobą . Gdy razem leżymy do późnych godzin nocnych lub nawet do rana , rozmawiając , śmiejąc się , oglądając filmy czy po prostu wygłupiając , aż do utraty sił .< 3



Boże zamulam w domu -,- nie poszłam do szkoły ♥

Ja chce już środę !! :3 A najlepiej przyszły piatek !
Chcę iść wtedy do szkoły z usmiechem na twarzy , nie chce widzieć ciebie .. w sumie chciałabym żebyś przynajmniej rzucił w moją stronę '' wszystkiego najj .. '' Ja w Twoje urodziny chodz była bardzo wkurwiona , złożyłam ci życzenia , porozmawiałam .. Potem chce o Tobie zapomnieć , spotkać się z najlepszym przyjacielem , a potem z grupką zajebistych kumpli iść na całą noc do tego kina ! <3 Chciałabym żeby te urodziny były idealne ! :* Jeśli spędze je róznież z W to będzie bosko ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz