niedziela, 7 kwietnia 2013

Fałszywość kurwa dotyka wszystkich.



KURWA KURWA KURWA MAM DOŚĆ :C 




Przesiąknięta nadzieją, naiwna małolata, spotkała fałszywą miłość i myślała, że przetrwa lata...


 Przyjaźń Jest Piękna, Ale Na Krótko, Dopóki Nie Poznasz Prawdy Przyjaźń Jest Prawdziwa, Ale Ona Fałszywa Przyjaźń Jest Jak Szkło, Szybko Się Kruszy... Przyjaciółka to ktoś, kto wbije Ci sztylet w serce, a potem przyjdzie na Twój pogrzeb - Wierzysz w przyjaźń? - zapytał po chwili milczenia. - Już nie - powiedziałam bez chwili zastanowienia...
Tylko wrogowie mówią całą prawdę - przyjaciele i bliscy kłamią bez końca... Udawana przyjaźń... teraz mogę o tym dobrze opowiedzieć... Myślałam, że mam obok siebie przyjaciół, a miałam wrogów... Mówią, że przyjaciel to taka osoba, której się ufa... Prawdziwej przyjaźni nie ma, jeżeli tak myślicie to tylko złudzenia... Widzę, że nie jestem sama...
 Mówiłaś "Na zawsze razem", a teraz śmiejesz się z kimś innym. I Ty to nazywasz przyjaźnią?!




"Kto przestaje być przyjacielem ten nigdy nim nie był" .




http://www.youtube.com/watch?v=7SNFruKY9BI&feature=youtu.be




Tak kurwa może i cie kocham i chuj z tego , jak ty mowisz ze kochasz udajesz przyjazn twoja milosc jest jak milosc do żelek , w końcu się przejedzą i przestajesz je kochac ...







i wybuchnę Ci śmiechem w twarz gdy jeszcze raz wspomnisz o przyjaźni..


Bo nie ma we mnie nic i nic nie jestem warta...

Nie prawda jestem warta bardzo duzo i to nie tyle co to pieprzone suki ! <3 





~*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz