piątek, 12 kwietnia 2013

Jestem szczęśliwą singielką z wyboru. Z jego wyboru..


Tak kochanie to ze mnie ignorujesz gdy tylko obok ciebie stoje nie znaczy ze nie pamietasz <3
i ja dobrze o tym wiem . 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Kiedyś zawsze razem teraz mijając się bez słowa. 

Szczerze ? Boli mnie to i to bardzo .. takie nagle zerwanie kontaktow z osobą ktora byla przy tobie przez kilka lat dzien w dzien .. no łatwe nie jest. Kocham Cię nad życie , poczekam tyle ile się da. Może zrozumiesz co czujesz , może nam sie jeszcze kiedyś uda .. <3


Tunele ? Rozpychacze ? Podobają wam się ?
Ja osobiście mam wlasnie rozpychacz - 3mm 



Pozdrawiam ze złamanym sercem , obolałą duszą ale usmiechem na twarzy ! :D
''NIGDY NIE POZWÓL NA TO ABYŚ TO TY CIERPIAŁA PRZEZ JEGO BŁĘDY'' !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz